AWT ile Selülit Tedavisi

AWT (AKUSTİK DALGA TERAPİSİ)

Akustik Dalga Terapisi Uygulaması

Akustik Dalga Terapi AWT güvenli, acısız, ağrısız ve konforlu bir tedavi yöntemidir. Awt, akustik ses dalgaları ile yağ dokuları üzerinde incelme sağlamaktır. Özel cihazı yardımı ile problemli alana akustik ses dalgaları gönderilerek yağ dokuları üzerine basınç ve ısı enerjisi gönderilir. Isı enerjisi ile de yağ dokuları direncini kaybeder ve yağ dokuları bulundukları bölgede fazla kilo görüntüsü yaratmazlar.

AWT ve Selülit Tedavisi

Selülit oluşumuna kişilerin hormonal yapılarının neden olduğu bilinmektedir. Oluşan selülitlerin tedavisinde akustik dalga tedavisi dokuya güçlü şiddetli şok dalgaları göndererek selülitlerin geçirilmesinde zorlanılan fibrozseptaların parçalanarak yok edilmesini sağlıyor.Şok dalgaları dediğimiz akustik dalgalar aynı zamanda bölgedeki yağ hücrelerini kırmakta ve yağ hücrelerinin içinde bulunan serbest yağ radikallerini ve gliserolleri ortaya çıkararak parçalamaktadır.

AWT tedavisinde vücudun dışında üretilen enerji dokunun içine büyük bir kayba uğramadan aktarılıyor. Şok dalgaları güçlü basınç atılımı ile enerjiyi saniyede 1500 metrelik hızla dokulara zarar vermeden deri altına gönderiyor. Selülit birçok tedavi ile azaltılabilmesine rağmen tamamen yok edilemeyen bir sorundur. Akustik Dalga Tedavisi (AWT) olarak isimlendirilen bu yöntem herhangi bir kimyasal madde kullanmadan, vakum veya farklı bir tekniğe gerek kalmadan güçlü  ses dalgaları ile deride selülite neden olan tüm etkenleri düzeltebiliyor.

Selülit Oluşumundaki Ana Etkenleri;

• Derideki gevşeklik,
  • Yüzeysel yağ dokudaki aşırı şişkinlik,
  • Yağ doku ile deri arasındaki bağlarda aşırı gerilme,
  • Gerilen bağ dokusunda yavaşlayan kan ve lenf akımına bağlı aşırı sıvı birikimi,
  • Düzeltilmediği takdirde yukarıdaki etkenlerin birbirini etkileyerek sorunun daha da ciddileşmesi olarak sıralayabiliriz.

AWT  6-10 cm derinliğe kadar güçlü mekanik enerji dalgaları ile tam kat doku aktivasyonu sağlar. Doku içinde şok dalgaların mekanik gücünden yararlanılarak metabolik ve iyileştirici özellikleri açığa çıkar. AWT, Bu etkenleri önlemede başarısı kanıtlanmış bir tedavi yöntemidir.

Derinin Kıvrılmış Görünümü

AWT aynı zamanda derinin kalınlaşmasına ve yağ tümseklerinin azalmasına da yardımcı olmaktadır. Ultrason görüntüleri tedaviden sonra cildin yeni kolajen oluşumu ile kalınlaştığını doğrulamaktadır.

AWT‘deki şok dalgaları sayesinde,

• Cilt; elastikiyeti artar ve sıkılaşır,
  • Fibroz bantlar; çözülerek cildi bırakır ve selülit giderilir,
  • Yağ hücrelerinde hücre zarı geçirgenliği artar. Bu sayede hücre içi yağlar serbestleşir ve yağ dokuda hacim azaltılır,
  • Kan ve lenfatik dolaşım güçlenerek düzenlenir,
  • Kaslarda biyomekanik uyarı ile kas kondüsyonu artar,
  • Metabolizma hızını artırarak kilo vermeye yardımcı olur.

AWT Hangi Durumlarda Uygulanamaz?

• Ciddi börek ve karaciğer yetersizliği olanlar,
  • Hamilelik ve emzirme,
  • Bacakta flebit ve derin ven trombozu var ise,
  • Tedavi alanında iltihabi durumların varlığı,
  • Bacaklarda varis sorunu için cerrahi müdahaleler yapılmışsa,
  • Ciddi kalp damar hastalıkları olanlar,
  • Tedavi edilmemiş kanama bozukluğu olanlar yada kan sulandırıcı ilaç almak zorunda olanlar.

AWT Tedavi Sürecinde Nelere Dikkat Edilmeli?

• Tedavi günü 4 litre ara günler 3 litre su içilecek,
  • Her gün 20 dakika yürüyüş yapılacak,
  • Kan sulandırıcı ilaçlar kullanılmayacak.

AWT Zararlı Bir İşlem Midir ?

Hayır. Uygulanmasında sakınca olmayan kişilerde awt ile selülit tedavisi ve bölgesel incelme tedavisi sakıncalı değildir. Çünkü deri altına gönderilen etken madde ses dalgasıdır. Ses dalgaları çok eski zamanlardan beri sağlık alanlarında kullanılan ve başarasını kanıtlamış bir tedavi aracıdır.

AWT Kaç Seans Uygulanır ?

Bu işlem 5 – 9 seans uygulanabilir. Gerçek seans bilgisi yapılan muayeneden sonra ve ilk seans başarısından sonra şekillenmektedir.

Seans Arası Süre Ne Kadar Olmalı ?

15 günde 1 uygulama mutlaka yapılmalı. Çünkü direnci bozulan yağ dokularının diğer seans ile direnci bozulmaya devam ettirilmeli. Vücuttan atma dönemi başlayana kadar bu periyotla yağlar yok edilir.

AWT Tedavisi

Orjinal bir tedavi yöntemi olan AWT’nin son yıllarda düşük teknolojik cihazlarla yapılmaya çalışıldığı ve bu konuda ulusal ve uluslararası hukuk mücadelesinin devam ettiği bilinmelidir. Awt Plus şimdi Mia Bella Güzellik Salonunda… Bizimle İletişime geçebilirsiniz.